Een partyproof Maya voor de Blou-Feestweek




Enkele weken geleden lanceerden de dames van Blou hun tweede patroontelg, de Maya. Het werd een heel veelzijdig patroon: je kan een wikkeltop of -kleedje maken, met verschillende mouwlengtes en met een A-lijn- of pencilrok. Speciale details zijn de gerimpelde neklijn, die een soort van col-effect geeft aan de overslag, en de rimpels in de taille. Maar er is nog meer: er is ook een uitbreiding Maya Mom, met zwangerschaps- én borstvoedingsversie! Niet dat ik dat nog ooit nodig zal hebben, maar hoe tof is dat wel niet?








Ik was een van de testers van het patroon en toch heb ik niet deelgenomen aan de blogtour bij de lancering. Eerlijk is eerlijk: mijn kleedje paste niet. Ik werkte het dan ook eerst niet af, maar dat is echt niets voor mij, dus schakelde ik een hulplijn in. En waar ik al dacht aan gevaarlijke operaties zoals het kleedje amputeren tot een top, stukken ertussen zetten in de zijnaden en op de schouders ... bleek dat niet te zijn waar de kennersblik van moeke en zus op uitkwam: met één simpele ingreep was alles gefikst!




Mijn Maya werd gemaakt met de feestdagen in het achterhoofd, dus de Feestweek van Blou kwam als geroepen. Met de prachtige zwarte tricot met gouden glitters is mijn versie namelijk helemaal partyproof! Mijn Cobalt, het eerste patroon van Blou, zie je trouwens hier - ook best wel feestelijk!






De feestweek is bijna afgelopen. Nog t.e.m. zondag 17/12, morgen dus, krijg je 15% korting bij aankoop van een van de Blou-patronen in de shop (Cobalt, Maya of Maya Mom) als je de code BLOUFEEST gebruikt. Net op tijd om een party-outfit voor de feestdagen te maken!




Bezoek ook de andere deelnemers aan de feestweek:

Ik kreeg dit patroon van Blou in ruil voor mijn bijdrage aan de patroontest, maar dat ik erover blog, is mijn eigen keuze ... en wat ik ervan vind natuurlijk ook!




Patroon: Maya - Blou.
Stof: een dikkere zwarte tricot met gouden glitters - Pauli.

7 opmerkingen

  1. Wat staat die je prachtig Els! Erg mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. iets om fier op te zijn... zooo mooi!
    jij zult nogal stralen tijdens de feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. echt een hele mooie, je kan die gerust erna ook nog dragen dus dubbel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Eenvoudig en sprankelend, echt een topjurk! Nu je weet welke aanpassing je moet doen, zou ik meteen een hele reeks maken, want dit staat jou zo goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel feestelijk! Staat je erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat je prachtig Els!!! Jij bent alvast klaar voor de eindejaarsfeesten!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties vind ik leuk, bedankt!

Mogelijk gemaakt door Blogger.