Het Leuke Mamaboek

Ik volg haar blog al een tijdje en als ze het over haar in-wording-zijnde boek had, moest ik eerlijk bekennen dat ik niet goed kon inschatten wat dat nu precies ging worden. Toen was het er en er werd veel positiefs over geschreven in blogland, wat mijn nieuwsgierigheid natuurlijk nog groter maakte.
 
Ik zat dan ook met een grote smile in de zetel, met de iPad op schoot, toen men bij Dingenzoekers aankondigde: 'de eerste die een mailtje stuurt, wint een gesigneerd exemplaar van het boek'. Het bericht was namelijk kakelvers en ik zag nog geen reacties!
 
En hopla, enkele dagen later kreeg ik een mailtje dat ik inderdaad de eerste was en nog eens een paar dagen later zat er al een leuk pakje in de brievenbus!
 
 
 
 
Ik ben er natuurlijk meteen in beginnen te lezen en legde het pas weg toen het uit was. Heel veel verrassingen stonden er voor mij niet in, maar dat komt natuurlijk omdat ik hier zelf al twee koters heb rondlopen en ook wel omdat ik de laatste jaren mezelf toch ook wel het etiket 'online mama' mag geven. Maar oh, wat was dat allemaal herkenbaar en daarom nog altijd héél leuk om te lezen. Het boek heeft z'n titel niet gestolen! 
 

 
 
Had ik dit boek maar gehad toen ik zelf voor het eerst zwanger was, want als ik mocht kiezen tussen pakweg de Zwangerschapsbijbel en het Leuke Mamaboek, ik had het wel geweten! Hoewel de Zwangerschapsbijbel mij indertijd ook veel nuttigs heeft bijgebracht natuurlijk. Lobkes schrijfstijl is tegelijk luchtig, enthousiast en down to earth, wat een verademing!

Uit de vele links en de DIY-pagina's haal ik trouwens ook nu nog veel inspiratie. Het wereldwijde web is oneindig groot, dus je kan niet alles weten en daarom is het heel tof om al die tips te lezen.

Mijn vriendinnen baren nog allemaal vlotjes nieuwe baby's (getuige de vele kraamcadeaus die hier op de blog passeren), maar daar zijn weinig of geen eerstelingen meer tussen. Spijtig, want ik kan het boek alleen maar aanraden en zou meteen een voorraadje ingeslagen hebben!

Ok, genoeg reclame gemaakt, beste mama in spe of cadeautjesinspiratiezoeker, je moest al onderweg zijn naar de boekenwinkel! En Lobke, graag een vervolg aub (en dan vergeef ik je dat je mijn exemplaar vergat te signeren). ;-)
 

1 opmerking

Reacties vind ik leuk, bedankt!

Mogelijk gemaakt door Blogger.