De Vaderdagbillie


Tijdens een van onze vele Coronawandelingetjes viel het me op dat manlief een T-shirt droeg waar ik nog nooit een blogberichtje aan wijdde. Dat is bij deze rechtgezet. :-)


Het is een T-shirt met korte raglanmouwen volgens het Billie-patroon van Zonen09. Ik gaf het hem vier jaar geleden voor Vaderdag, het dateert dus nog uit de tijden van tricotangst en van vóór de overlock.


Binnenkort is het weer Vaderdag, dit berichtje is dan ook de ideale reminder dat je manlief altijd een eigen naaisel cadeau kan doen. En het blijft een topper, dat Billie-patroon!


Stof: grijze tricot met fietsjes, Pauli.

6 opmerkingen

  1. Goed idee om dat te maken voor vaderdag. Ik wou al langer iets maken voor mijn papa, schuif het ineens bij op de planning!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tricotangst, echt? Ik heb het gevoel alsof je die tegenwoordig vollédig overwonnen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja, dat is compleet verleden tijd hoor! Ik naai nu amper nog met niet-rekkende stoffen ...

      Verwijderen

Reacties vind ik leuk, bedankt!

Mogelijk gemaakt door Blogger.