Cobalt Sweater & T-shirt Blogtour - Blou




Kennen jullie de Cobalt Sweater & T-shirt al? Het is het eerste patroon van Blou (uit het Zuid-Afrikaans, uit te spreken als 'blauw'), het patronenmerk van An en Catherine, de twee Leuvense dames die ook workshops organiseren onder de naam Calico. Ik mocht het patroon testen en nu ook de blogtour - of zeg ik beter 'Bloutour' - aftrappen, jeuj!








De Cobalt is een patroon voor zowel een sweater als een T-shirt en heeft een prachtig rugdetail. Je kan hierbij kiezen tussen een V- en een Y-vorm en een diepe of een ondiepe versie. Ik ging voor de ondiepe V-vorm, want - mezelf kennende - dat leek me de versie die het snelst uit mijn kast zou komen. Al heb ik ook al prachtige exemplaren van de diepe versie zien passeren op sociale media! Ook voor de mouwen zijn er verschillende afwerkingsmogelijkheden. Ik koos voor de overlappende manchetten, daar ben ik grote fan van sinds de Frederique Dress van Compagnie M. uitkwam.




Aangezien ik voor de rug niet voor de gedurfde versie ging, mocht het stofje wel wat meer hebben. Het is een donkerblauw breisel met een subtiele zilveren luipaardprint in. Toch wel een feestelijke toets dus!




Speciaal voor jullie is er ook een kortingscode tijdens de blogtour. Gebruik de code TOUR0917COBALT bij het afrekenen in de webshop en je krijgt 15 % korting op je aankoop. De code is geldig tot en met woensdag 4 oktober. Ik zie al veel toffe najaarstruien en feestelijke winterversies aankomen!




Catherine en An, bedankt dat ik mee mocht testen, ik kijk al uit naar jullie volgende patroon!

Wil je meer Cobalt-moois zien? Neem dan in de loop van deze week een kijkje bij BlouBabarum | Bellevi | Blogrevolution | Fleur Sebregts | Frullemieke | Girlsinuniformblog | Jongens Toch! | Khadetjes | Lunatiek | Pieke Wieke | Sisko By Mieke | Stokstaartjedoethetzo | ViTess | Vlijtig Liesje Knutselt.

Ik kreeg dit patroon van Blou in ruil voor mijn bijdrage aan de patroontest, maar dat ik erover blog, is mijn eigen keuze ... en wat ik ervan vind natuurlijk ook!




Patroon: Cobalt Sweater & T-shirt - Blou.
Stof: donkerblauw breisel met een zilveren luipaardprint - Veritas.

35 opmerkingen

  1. Oooh een hele mooie. Staat ook nog op mijn lijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk. Die ga ik ook eens uittesten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om jou hier nog eens te zien verschijnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig. Die zet ik ook op mijn naaiplanning!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk en staat je prachtig 🙂

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi! Mag meteen in mijn kleerkast komen hangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi zeg!!! Die stof staat je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Héél mooi! Ik legde 'de cobalt' meteen in mijn virtueel winkelmandje bij het zien van jouw versie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heeeeeeeeel mooi!! ik klik meteen door!! ideaal voor de verkoop, exemplaren als dit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuk shirt en wat een gezellige blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk patroontje en mooie uitvoering! Patronen voor vrouwen zijn altijd welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gij staat daar ongelooflijk schoon mee... dat is een stof die ik niet zou uitkiezen (denk aan 'glitter' en 'beestenmotief') maar laat dat nu net eens datgene zijn wat hier zo goed werkt <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, van een vleugje - subtiele - glitter ben ik niet vies tegenwoordig, maar die luipaardprint, dat had ik ook nooit van mezelf verwacht! Gelukkig valt die in 't echt minder op dan op de foto's (ofwel maak ik mezelf dat gewoon wijs). ;-)
      Merci!

      Verwijderen
  13. Prachtig! Ik maak mijn volgende versie ook met manchetten denk ik!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat geeft toch echt nog iets meer he, ik ben ook fan!

      Verwijderen
  14. Hij staat je prachtig en ja dat stofje maakt het feestelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. waauw, deze is zoooo mooi en vrouwelijk!
    staat je geweldig zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties vind ik leuk, bedankt!

Mogelijk gemaakt door Blogger.