Iedereen Genkt

Op dit evenement was ik er niet bij, maar de dag erna trok ik wel met mijn collega's naar Genk en dat was ook de moeite! Een bezoek aan Manifesta9 stond als eerste op het programma.
 


Om te weten wat dit kunstwerk betekent, waar die naaimachines voor dienen (of om zelf aan de slag te gaan), moet je in de mijn van Waterschei zijn.


Zou Sanne zich er van bewust zijn dat een boleo een bal is die gevormd wordt door het kauwen van cocabladeren? ;-)


Een collega-blogster op de foto. Hierboven welteverstaan, niet hieronder! ;-)

De tentoonstelling loopt nog tot 30 september. Haast en spoed zijn in dit geval goed!
 
In de namiddag trokken we naar C-Mine, waar we op een heuse Expeditie gingen en - letterlijk - dieptepunten (-6 m) en hoogtepunten (62 m) beleefden.
 




Dit leuke popup-boekje bracht ik mee en dat vonden Lene en Thias geweldig. Ik heb al zeker 10 keer moeten tonen 'wat mama die dag allemaal gedaan heeft'.
  
Tip: op zondag 28 oktober kan je in C-Mine naar handgeMa(r)kt gaan.
  
Iedereen Genkt. U toch ook?

Geen opmerkingen

Reacties vind ik leuk, bedankt!

Mogelijk gemaakt door Blogger.