Women's Seaside Summers Tee (#1) & Dress


Thread Faction Studio lanceerde een tijd geleden de Seaside Summers Tee Dress voor meisjes. Ik zag de oproep voor de patroontest, maar mijn tiener was niet geïnteresseerd, dus ik liet de call passeren. Niet veel later kwam ook een oproep voor de damesversie. Ik heb mezelf verboden om nog kleedjes te naaien, maar 'slechts 2 patroondelen, 4 naden en 5 zoomnaden' was genoeg om toch mijn interesse te wekken. Ik vroeg Liz of er ook een optie voor T-shirtlengte zou komen, maar ze antwoordde dat dat niet voorzien was. De vreugde was dan ook groot toen ik geselecteerd werd voor de test én merkte dat Liz toch een korte versie had toegevoegd (die ik anders, eigenwijs als ik ben, zelf wel ging voorzien).


Voor de eerste versie maakte ik een kleedje, met in m'n achterhoofd dat ik het later altijd kon inkorten tot een T-shirt. Maar eigenlijk valt het resultaat best wel mee! Toch toon ik jullie hier nu mijn tweede exemplaar, in shirtlengte (iets met kleedjes en foto's en blote benen enzo).


Deze combinatie van stofjes zagen jullie hier al meermaals passeren (kleedje 1, kleedje 2, T-shirt), maar ik ben ze zelf nog steeds niet beu. Ik moest wel mijn keuze voor de stof van voor- en achterkant omkeren, want van de donkerblauwe tricot had ik niet meer genoeg voor de achterkant en schouders (achteraf gezien ben ik er zelfs heel blij mee, in mijn hoofd klopt het omgekeerde zelfs niet meer). En toch denk ik dat ik nu uit de restjes nog een kinderpyjama kan persen. ;-)


Ik kwam uit tussen twee maten en ging bij dit exemplaar voor de grotere, omdat ik van mijn kleedje al wist dat het patroon best aansluitend is.


Ik kreeg dit patroon van Thread Faction Studio in ruil voor mijn bijdrage aan de test, maar wat ik hier schrijf, is uiteraard 100 % mijn eigen mening!

Tricot met print: Megan Blue Fabrics - Infinity Stoffen.
Donkerblauwe tricot: Infinity Stoffen.

4 opmerkingen

  1. Echt supermooi! Twee stofjes die matchen das altijd extra tof

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Toch wel mijn 'all time favourite', deze combinatie!

      Verwijderen
  2. Ik denk nochtans dat ik jou kei schoon zou vinden in een kleedjesversie van dit patroon! Ziet er de perfecte mix tussen comfy en chique uit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh, zo lief! Ik wil er wel over bloggen, maar zonder foto's is dat moeilijk eh. ;-)

      Verwijderen

Reacties vind ik leuk, bedankt!

Mogelijk gemaakt door Blogger.