Een Vesper Sweater voor de feestdagen


Begin deze week nam ik deel aan de Vesper-flashmob van Bel'Etoile Patterns, een actie om Isa's nieuwste - gratis! - patroon in de kijker te zetten. Op sociale media kon je er in ieder geval niet naast kijken. ;-)



Met het Vesper-patroon maak je in een wip een leuke damessweater met gerimpelde mouwen. Zonder het vooraf zo gepland te hebben, ben ik met mijn glitterexemplaar alvast helemaal klaar voor de feestdagen!


Ik gebruikte de restjes glitterstof van deze Maya-jurk. Omdat ik net te weinig stof had, moest ik de mouwen ietsiepietsie versmallen (wat maakt dat ze wat minder gerimpeld zijn, maar je merkt het amper) en knipte ik het rugpand uit een effen zwarte stof. Aan de schouders, dus eigenlijk op de plek waar beide stofjes tegen elkaar komen, verwerkte ik gouden paspel in de naad.



Het goede nieuws is dat ook jij dit patroon gratis kan krijgen aks je je lid maakt van de Facebook-groep 'Bel'Etoile - sew it, style it, show it!'. Ga maar vlug een kijkje nemen!


Patroon: Vesper Sweater voor dames - Bel'Etoile Patterns, gratis te verkrijgen in deze Facebook-groep.
Glitterstof en effen zwarte stof: Pauli.

1 opmerking

Reacties vind ik leuk, bedankt!

Mogelijk gemaakt door Blogger.