Leeskussen (snelle naaisels #2)

Lene is op dit moment op het verjaardagsfeestje van een klasgenootje. Als cadeau vroeg hij een paar Beverpatroelje-strips. En wat is een leuker om een paar strips te lezen dan met je eigen leeskussen?




Het leeskussen is ook wel bekend als het 'full-option vakantiekussen' van Eva Maria, maar dan met 'less options'. Ik liet namelijk de rits en de paspel achterwege.

Hoewel er in die strips voor zover ik weet geen echte bevers voorkomen, deed het mij toch naar een bosdieren-stofje grijpen (zonder bevers, maar ach).  Ik paste de verhouding tussen de twee zakjes aan, zodat er in het linkerzakje een paar strips kunnen en rechts nog een knuffel of andere schat.



Hopelijk is hij er blij mee!


Dit is trouwens de eerste keer dat ik op één dag een cadeautje naai, fotografeer, afgeef én erover blog. Een snelheidsrecord! ;-)


Handleiding: full-option vakantiekussen van Eva Maria. Mijn eerste versie vind je hier.
Bosdierenstofje: Stoffenspektakel.
Donkerblauw katoentje: Pauli.
Groen stofje: The Fabric Sales, ook al gebruikt voor deze Washi Tunic (The Fabric Sales heeft nu trouwens ook een webshop).
Groene tassenband: Hexagoon.


8 opmerkingen

  1. Goed gelukt, het vriendje zal er vast content mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Komt goed.. de ontvanger zal heel content zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoera voor snelle naaisels, ik ben ook helemaal fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk gedaan, ik houd ook erg van zelfgemaakte cadeautjes (erbij) geven om iets persoonlijk en bijpassend te maken. Goed gelukt. En zo'n leeskussen wil ik ook altijd nog eens maken, ik weet alleen nog iet voor wie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Knap gedaan, zal hij zeker blij mee zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat gaat een blij vriendje worden, sowieso!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties vind ik leuk, bedankt!

Mogelijk gemaakt door Blogger.