Confituurlabels - freebie

Onze kinderen zijn gezegend met een geweldige Oma Betty, die dan ook nog eens heel goed kan naaien én de lekkerste confituur ter wereld maakt. Vorig jaar maakte ik daarom deze labels voor haar met de Jam Labelizer. Dit jaar besloot ik dat ik dat zelf ook wel kon maken en dan liefst nog een beetje minder inkt-vretend ook (de vorige waren bijna volledig zwart). Dus dit jaar staat onze kast vol met potjes als deze:


Helaas was ons mooiste potje al bevlekt voor ik een foto kon maken ...


En omdat ik weet dat er hier onder de lezers ook wel zijn die al eens in de confituurketel staan te roeren, deel ik mijn labels graag met jullie. Je kan ze hieronder downloaden en zelf printen.  Ze hebben een diameter van 6 cm en zijn gemaakt voor de ronde etiketten van DECAdry (OLW - 4791). Professioneel als ik ben, zijn ze gewoon in Word gemaakt, dus je kan er nog naar hartenlust aan aanpassen. Ik veronderstel trouwens ook dat niet iedereen Oma Betty heet. ;-)




Appelmoes met stevia (een aanrader trouwens!)
Rode bessen & frambozen (nog zo'n aanrader!)


Veel plezier ermee!


Je mag mijn ontwerpjes zelf gebruiken en aanpassen, maar niet commercieel gebruiken zonder mijn toestemming. Als je erover zou bloggen of ze op een andere manier zou wereldkundig maken, is het wel leuk als je naar mijn blog / dit bericht verwijst. Dankjewel!


4 opmerkingen

  1. He, wat tof ! Ik kocht vandaag nog confituurpotjes en natuurlijk is het de bedoeling om nog eens in de potten te roeren … Die labeltjes wil ik dan ook graag eens uitproberen. Bedankt om te delen !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Die ga ik printen voor mijn moeder, die maakt ook zelf jam. Thanks!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de labeltip.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties vind ik leuk, bedankt!

Mogelijk gemaakt door Blogger.