Dé blogdate

Het was geen Big Blogameetup, maar wij hadden afgelopen vrijdag een superdate!
Zij won bij haar de bijzondere giveaway en ik deelde in de prijzen:
ik was één van de gelukkigen die mee mochten op blogdate!

Ik heb een complete off-week achter de rug
(klein auto-ongeval, dochter ziek, zoon met waterpokken ... ik ga het hier zeker niet allemaal vertellen,
maar als ik geen last minute opvang had gevonden, was ik er zelfs niet geraakt).
Letterlijk tot de trein Gent binnenreed was ik nog aan het bellen en dingen aan het regelen,
maar tijdens de korte wandeling in het zonnetje naar het huis van Liesellove,
werd ik helemaal zen: mijn dag kon niet meer stuk!

En het was super: zet zes dames die mekaar niet of bijna niet kennen,
maar wel een aantal hobby's / passies delen,
en de tijd gaat veel te snel voorbij!


Zij had prachtige gezeefdrukte mini-zakjes bij,
met daarin al even prachtige - gepersonaliseerde - cadeautjes!



En zelf had ik ook een klein presentje mee:
fotoalbumpjes met stoffen covers.



Bedankt, Lies, voor de geweldige ontvangst!
Bedankt, An, om mij te kiezen (en voor de ritsen)!
Bedankt, Sarah, voor het toffe cadeautje!
Bedankt, Lies, An, Sarah, Jelle en Regina, voor de supergezellige date ...
... en de start van een blogtour! ;-)

Foto: Liesellove


5 opmerkingen

  1. Niet fijner dan een off-week op zo'n manier af te sluiten. Ik ben héél content dat je er geraakt bent en dat ik je mocht ontmoeten! Schitterend trouwens, hoe we allebei hetzelfde idee hadden om iets voor de anderen te maken ;) - Ik hoop dat het kroost ondertussen wat beter is?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitstap! Hopelijk gaat het ondertussen al wat beter op het thuisfront en kan je nog wat van je zondag genieten. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat zag er inderdaad heel tof uit. Ik las her en der dezelfde lovende woorden. Leuk om eens gezichten achter de blogs te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik hoop dat ik dat ook eens mag meemaken...lijkt me zalig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. blij dat je er geraakt ben en dat het je week een beetje goed kon maken :)

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties vind ik leuk, bedankt!

Mogelijk gemaakt door Blogger.