Er werd hier aardig wat geflockt ...

 
... eerst en vooral voor mijn allerliefste metekindje, dat drie jaar werd.
En jarigen krijgen een verjaardagsshirt!
 
 
De lievelingskleur van de jarige is blauw.
Inspiratie haalde ik bij deze en deze dame.
 

Detail aan de achterkant, gemaakt met een pons van de dochter.
 
Gelukkige verjaardag, lieve Lien!
 
 
... maar ook voor twee baby's van vriendinnen uit de middelbare school.
Eind september zagen ze beiden al het levenslicht,
maar omdat een bezoekje er nog steeds niet van gekomen was (shame on me!),
werd het een kerstkaart met een plus.
 


Hier had ik eigenlijk een blauw shirtje voorzien (zoals bij Mats),
dat stond echt mooi met dat rode 'logo', maar het zou intussen al te klein geweest zijn.
 
Kraamcadeautjes op basis van het geboortekaartje
worden toch wel een beetje mijn handelsmerk. ;-)
 
Welkom, lieve Gus en Jackie!
 
 
Donkerblauwe longsleeve en body's: Hema.
Flockfolie: Bambiblauw en De Banier.
 

2 opmerkingen

  1. Heel mooi! Zo'n ponsjes zijn inderdaad wel een fijn hulpmiddel. Ik maakte er onlangs ook dankbaar gebruik van voor mijn draken-T-shirt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goed gelukt! Het ziet er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties vind ik leuk, bedankt!

Mogelijk gemaakt door Blogger.