In de keuken van Elisanna

Gisteravond was ik één van zes de gelukkigen die mee aan tafel mochten schuiven voor een workshop gegeven door Elisanna. En dat nog wel in haar eigen - zéér mooie - keuken. Het doel was om op het einde van de avond allemaal met een afgewerkt (of toch zo goed als) geboorte- / geschenkzakje naar huis te gaan. En dat is gelukt ...


Dankjewel Sofie, voor de deskundige uitleg, de gezellige avond en het leuke presentje!
En ook dankjewel medeworkshoppers, het was een aangename kennismaking!

Autostofje: Kersenpitje.
Rood stofje: Pauli.
Gele paspel en Vlieseline: Veritas.
Rode koord: Hexagoon.
Patroon: de Hobo Sack van Made, maar dan met een Elisanna-twist. Omdat mijn zakje bestemd is voor ofwel zoonlief ofwel een baby-nog-in-de-buik, heb ik er voorlopig geen naam op geflockt.

8 opmerkingen

  1. Fijn! Toch jammer dat ik zelfs niet in de buurt van Leuven woon. Mooi tasje is het geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi... ben je alleen geweest... misschien wonen we wel kort bij kan ik volgende keer mee:)

    leuk stofje heb je gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig in die keuken hè! Superleuk zakje, zo zullen er hier ook nog veel gemaakt worden tegen de feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was vast heel gezellig en goed verzorgd! Mooi eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties vind ik leuk, bedankt!

Mogelijk gemaakt door Blogger.