Mölkky

Vorig weekend waren wij aan zee. Ik ga u geen verslag geven van de zaterdag, toen de kinderen op het strand - letterlijk - wegwaaiden. Of ook niet van de zondag, toen het heerlijk mooi weer was, maar niemand dat doorhad en het dus lekker rustig was op het strand. Evenmin over het prachtige herenhuis in Oostende waar wij met de ganse familie logeerden (een superlocatie, alleen van verduisterende gordijnen hadden ze daar nog niet gehoord).

Wat ik u wel ga vertellen, is dat wij op het strand Mölkky hebben gespeeld. Echt een tof spel, geschikt voor jong en oud. Wie Kubb kent, zal zeker ook dit spel leuk (of leuker) vinden. Te koop in de betere speelgoedhandel. ;-)



1 opmerking

  1. Wat een leuk huis! Ik dacht eventjes dat jullie in de Villa Maritza gekampeerd hadden ;) En ik onthou dat spel voor wanneer Lou wat ouder is, merci voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties vind ik leuk, bedankt!

Mogelijk gemaakt door Blogger.